Regulator napięcia - dlaczego padł »
Forum

Forum



SearchSearch   Users   Registration   Entrance
Today: 19.09.2025 - 07:52:45
Pages:  1  

Regulator napięcia - dlaczego padł

AuthorMessage

JRT198

users




Statistics:
Messages: 328
Registration: 10.16.2003

Witam. Od ponad roku walczę w swoim TA z regulatorem. Jeżdżenie na drogowych nic nie dawało-napięcie i tak oscylowało w granicach 17V. Wymiana reglera na nowy nic nie dała. Myślałem że moze wadę fabryczną miał. Po roku jazdy z niesprawnym reglerem przyszedł wczoraj czas na wymianę aku. Postanowiłem więc wymienić kolejnego regulatora razem z nim. na szczęście znalazłem gdzieś na forum (po rocznych poszukiwaniach) że trzeba taki mały czarny kabelek, który idzie od regulatora podłączyć bezpośrednio pod plus akumulatora. Zrobiłem tak...wszystko działa idealnie, ładowanie idealne. Zaczynam nowy temat, bo może się to komuś przydać, niby banalna rzecz a jak cieszy :D

---------------------
Message # 1 19.04.24 - 08:13:46
RE: Regulator napięcia - dlaczego padł

IdriveBMW

users




Statistics:
Messages: 395
Registration: 06.10.2003

Napisał kotwas (Post 120698)

---------------------
Message # 2 19.04.24 - 08:18:51
RE: Regulator napięcia - dlaczego padł

dytrdr5

users




Statistics:
Messages: 848
Registration: 07.22.2003

Cześć regulatorów wymaga dodatkowego "plusa" do sterowania. Najczęściej jest to dodatkowy czarny przewód Taki regler był chyba w RD04 od 90-91

---------------------
2000 M Coupe, TCK coilovers, BBS RK.
Message # 3 19.04.24 - 08:24:21
RE: Regulator napięcia - dlaczego padł
Швидкість приживлення Неодент : Previous topicNext topic: Szanowni młodzieńcy skąd ściągnąć...
Pages:  1  

Message
Name
Message

Click on the dot next to the name to address the participant

           
   
The administrator has prohibited guests from replying to messages! To register, follow the link: register


Participants